Home > Col·labora > Fer aportació econòmica

L’amistat potser és el tipus de relació més lliure. Ni la sang, ni els rols, ni cap circumstància la determina. Ho fa un impuls de l’ànima a cooperar i gaudir amb la realització dels anhels de l’escollit. La Fundació La Plana és amiga i té els seus amics, als qui sempre estarem molt agraïts. Una manera de ser-ne és aportant uns diners per finançar certs acompanyaments i activitats relacionades.

Què fem:

Dediquem els nostres recursos i esforços a acompanyar a tot tipus de persones amb tota mena de síndromes de vida, retolats o no, per tal que prenguin les seves pròpies decisions. Guiem adolescents, joves i adults a estrenar hàbits i crear un context més adient per als seus desitjos individuals; contribuïm a que les persones en moments de feblesa puguin tenir un espai per recuperar-se; cooperem amb persones immigrades per tal de desenvolupar la dignitat humana. Moltes històries molt diverses; un sol objectiu: el progrés humà. Restem molt agraïts i… pregunta tot el que se t’acudeixi, si us plau.

Formulari d’inscripció com a donant

Les teves dades fiscals són imprescindibles perquè puguem emetre el corresponent certificat de donació.

Primer cognom *

Segon cognom *

NIF / CIF *

Entitat (Si actues en nom d'una entitat, organització o empresa, introdueix el nom i complementa la resta del formulari amb les seves dades)

Adreça *

Codi Postal *

Població *

Província *

Data de naixement (dd/mm/aaaa)

Professió

Aportació *
 10€ 20€ 30€ 50€ altres

Periodicitat *

Forma de pagament: Domiciliació bancària

Titular del compte bancari *

Compte bancari *

Accepto les condicions d'ús *
Les teves dades s'incorporaran a un fitxer automatitzat i confidencial de Fundació La Plana.
En qualsevol moment podràs saber quines són les dades que mantenim, així com donar-te de baixa o modificar-les.

Afegir un missatge

Si preferiu fer un ingrés el podeu fer al següent compte del BBVA:

IBAN: ES65  0182 3565 91 0200023819

Recordeu d’enviar-nos les vostres dades a info@fundaciolaplana.org