Home > Col·labora > Fer aportació econòmica

can i buy Pregabalin online in uk L’amistat potser és el tipus de relació més lliure. Ni la sang, ni els rols, ni cap circumstància la determina. Ho fa un impuls de l’ànima a cooperar i gaudir amb la realització dels anhels de l’escollit. La Fundació La Plana és amiga i té els seus amics, als qui sempre estarem molt agraïts. Una manera de ser-ne és aportant uns diners per finançar certs acompanyaments i activitats relacionades.

Què fem:

Alhambra Dediquem els nostres recursos i esforços a acompanyar a tot tipus de persones amb tota mena de síndromes de vida, retolats o no, per tal que prenguin les seves pròpies decisions. Guiem adolescents, joves i adults a estrenar hàbits i crear un context més adient per als seus desitjos individuals; contribuïm a que les persones en moments de feblesa puguin tenir un espai per recuperar-se; cooperem amb persones immigrades per tal de desenvolupar la dignitat humana.  http://demo3.goodvibeswebsitedesign.co.uk/corporate-creative-news/ Moltes històries molt diverses; un sol objectiu: el progrés humà. Restem molt agraïts i… pregunta tot el que se t’acudeixi, si us plau.

Formulari d’inscripció com a donant

ivermectin (Ivermectin) where to buy Les teves dades fiscals són imprescindibles perquè puguem emetre el corresponent certificat de donació.

Primer cognom *

Segon cognom *

NIF / CIF *

Entitat (Si actues en nom d'una entitat, organització o empresa, introdueix el nom i complementa la resta del formulari amb les seves dades)

Adreça *

Codi Postal *

Població *

Província *

Data de naixement (dd/mm/aaaa)

Professió

Aportació *
 10€ 20€ 30€ 50€ altres

Periodicitat *

Forma de pagament: Domiciliació bancària

Titular del compte bancari *

Compte bancari *

Accepto les condicions d'ús *
Les teves dades s'incorporaran a un fitxer automatitzat i confidencial de Fundació La Plana.
En qualsevol moment podràs saber quines són les dades que mantenim, així com donar-te de baixa o modificar-les.

Afegir un missatge

Si preferiu fer un ingrés el podeu fer al següent compte del BBVA:

IBAN: ES65  0182 3565 91 0200023819

Recordeu d’enviar-nos les vostres dades a info@fundaciolaplana.org