Home > Hostalatge

Allotgem persones, famílies, grups, associacions, entitats i institucions que vénen a descansar, a gaudir, a commemorar fites o, molt sovint, a treballar, és a dir, a fer societat. Hostatjar es acollir, i això és el que fem: us rebem posant la nostra experiència al vostre servei. El que hem demanat sempre a qui ha fet un estada en aquesta casa és respecte als valors humans, i, per tant, a allò valuós del que les persones pensen i fan. Si no és així, hom no pot restar entre nosaltres. I hem estat proactius en hostatjar individus i col·lectius que per les seves ideologies, valors, opcions de vida o simples circumstàncies han estat silenciats, obstaculitzats, marginats o perseguits. Des del començament ho vàrem fer i així seguirem. La vida ens ha portat sobretot gent que estima i treballa per revolucionar, ampliar o divulgar paradigmes del que entenem per salut mental i física, política, integració, associacionisme, educació, gestió dels recursos, arts … en definitiva, moltes àrees amb un sol desig: el progrés humà.

La capacitat de la Plana és de 100 persones

Des de 1986 hem fet créixer un espai idoni per a molts tipus d’activitats: terapèutiques, corporals, artístiques, contemplatives, d’estudi, de debat, d’investigació, de convalescència i descans…  La Plana us ofereix tots els serveis i posa a la vostra disposició una infraestructura dissenyada per acollir persones i grups. L’edifici central és una masia de pedra, del segle XIX, distribuïda en tres plantes. Cada planta té uns 200 m2. La casa està habilitada amb serveis de cuina i menjador, habitacions i sales d’estar. Els annexes exteriors  tenen un total de 800 m2, i estan destinats a dormitoris col·lectius i a sales de treball i activitats. La primera sala de treball80 m2. El terra és de gres i / o moqueta. Les parets són de pedra i el sostre de fusta. Disposa de calefacció i equip de música. La sonoritat és excel·lent i l’ambient té un caràcter intemporal. La segona sala de treball130 m2: El terra és de parquet, amb una instal·lació elèctrica que permet jugar amb la il·luminació. Disposa de calefacció i equip de música i és molt lluminosa. La tercera sala de treball75 m2. El sostre és arquejat i  tot el material és de fusta. És una sala lluminosa i suggestiva. S’escalfa amb una estufa de pellets i disposa d’equip de música. La quarta sala de treball60 m2. És agradable, intimista i lluminosa. El terra és de gres i / o moqueta i el sostre de fusta. Disposa d’equip de música i s’escalfa amb una estufa de pellets. La biblioteca70 m2. Disposa d’un fons de 5.000 llibres. Taules per treballar i estudiar. És un espai lluminós, amb unes vistes magnífiques a l’exterior. L’ermita preromànica de l’any 1.100, austera i evocadora. A  l’aire lliure hi ha un estructura de fusta, de forma circular, de 200 m2 i 9 metres d’alçada a la part central. El sostre està cobert i permet fer treballs de circ i de dansa. Disposem de projector, wifi lliure, cadires, taules. El menjar és bo i  saborós, segueix la mateixa línia de la casa, és un menjar que posa l’atenció en la persona. Feu un cop d’ull a la galeria d’imatges.

Atents i compromesos a escoltar-vos en les vostres necessitats i suggeriments