Home > Hostalatge

Allotgem persones, famílies, grups, associacions, entitats i institucions que vénen a descansar, a gaudir, a commemorar fites o, molt sovint, a treballar, és a dir, a fer societat. Hostatjar es acollir, i això és el que fem: us rebem posant la nostra experiència al vostre servei. El que hem demanat sempre a qui ha fet un estada en aquesta casa és respecte als valors humans, i, per tant, a allò valuós del que les persones pensen i fan. Si no és així, hom no pot restar entre nosaltres. I hem estat proactius en hostatjar individus i col·lectius que per les seves ideologies, valors, opcions de vida o simples circumstàncies han estat silenciats, obstaculitzats, marginats o perseguits. Des del començament ho vàrem fer i així seguirem. La vida ens ha portat sobretot gent que estima i treballa per revolucionar, ampliar o divulgar paradigmes del que entenem per salut mental i física, política, integració, associacionisme, educació, gestió dels recursos, arts … en definitiva, moltes àrees amb un sol desig: el progrés humà.

La capacitat de la Plana és de 100 persones

Des de 1986 hem fet créixer un espai idoni per a molts tipus d’activitats: terapèutiques, corporals, artístiques, contemplatives, d’estudi, de debat, d’investigació, de convalescència i descans…  La Plana us ofereix tots els serveis i posa a la vostra disposició una infraestructura dissenyada per acollir persones i grups. http://joshuaweir.com/articles/ L’edifici central can you buy Lyrica from canada és una masia de pedra, del segle XIX, distribuïda en tres plantes. Cada planta té uns 200 m2. La casa està habilitada amb serveis de cuina i menjador, habitacions i sales d’estar. Els annexes exteriors  tenen un total de 800 m2, i estan destinats a dormitoris col·lectius i a sales de treball i activitats. http://jasonwebertherapy.com/architecture/design-of-headquarter-buildings La primera sala de treball buy generic isotretinoin no prescription 80 m2. El terra és de gres i / o moqueta. Les parets són de pedra i el sostre de fusta. Disposa de calefacció i equip de música. La sonoritat és excel·lent i l’ambient té un caràcter intemporal. La segona sala de treball130 m2: El terra és de parquet, amb una instal·lació elèctrica que permet jugar amb la il·luminació. Disposa de calefacció i equip de música i és molt lluminosa. La tercera sala de treball75 m2. El sostre és arquejat i  tot el material és de fusta. És una sala lluminosa i suggestiva. S’escalfa amb una estufa de pellets i disposa d’equip de música. La quarta sala de treball60 m2. És agradable, intimista i lluminosa. El terra és de gres i / o moqueta i el sostre de fusta. Disposa d’equip de música i s’escalfa amb una estufa de pellets. La biblioteca70 m2. Disposa d’un fons de 5.000 llibres. Taules per treballar i estudiar. És un espai lluminós, amb unes vistes magnífiques a l’exterior. L’ermita preromànica de l’any 1.100, austera i evocadora. A  l’aire lliure hi ha un estructura de fusta, de forma circular, de 200 m2 i 9 metres d’alçada a la part central. El sostre està cobert i permet fer treballs de circ i de dansa. Disposem de projector, wifi lliure, cadires, taules. El menjar és bo i  saborós, segueix la mateixa línia de la casa, és un menjar que posa l’atenció en la persona. Feu un cop d’ull a la galeria d’imatges.

Atents i compromesos a escoltar-vos en les vostres necessitats i suggeriments