Home > La Fundació

La idea de cooperació ha de ser el far d’una cooperativa, aquella que els emprenedors d’aquest projecte vam crear el 1986. Degut a la generositat de molts, que van confiar en el nostre fer, per poder adquirir la propietat d’aquest territori, vàm convertir-nos en fundació el 2002, simbolitzant així, en la protecció de l’ideari i del patrimoni, la voluntat de continuïtat, el far d’una fundació. Cooperació permanent, així de simple. Sempre hem cooperat amb la voluntat dels qui ens han demanat aixopluc i intercanvi, si hem cregut que ho podíem fer. No sempre ho hem fet bé, Déu n’hi do els errors que hem comès!. Així, hem aprés a no defugir dels nostres valors i, per tant, les conseqüències de creure en el que creiem, i també hem après a no cooperar amb qui no posa la seva voluntat a fer el que declara que vol fer; així de simple. Des de sempre, ara i per sempre més, estimarem cooperar amb qui treballi per assolir que els individus es facin millors i, per tant, millori també la societat. Fins on puguem, fins on sapiguem, fins on somiem. Així de senzill.